Paris Truck Co.

Paris Truck Co.

Paris Truck Co. jsou v současnosti patrně nejznámější a nejvíce ježděné lité trucky na světě. Příběh za touto světoznámou značkou začíná v roce 2006.

Tehdy se street skater Joey Pulsifer společně s pár kamarády rozhodl, že začnou vyrábět vlastní skateboardy a longboardy (AKA Riviera Skateboards). Brzy ovšem vyvstal problém ohledně toho, které trucky na svoje komplety budou osazovat. Nabídka tehdy nebyla zcela široká (Randall, Bear, Gullwing) a Joey se odmítal spokojit s tím, co je a vzal to pěkně od podlahy.

Výsledkem byla společnost Paris Truck. Co a její první produkt – Paris V1. Inovativní nejen v konstrukci a jízdních vlastnostech, ale i vzhledu. Není se co divit, když na tehdejší trh přišlo něco, co se nechovalo jako dva kameny na sobě, které jsou proražené kusem železa s kouskem gumy uprostřed, ale mělo příjemný “surfy feel”, mnohem větší točivost a chovalo se neuvěřitelně hravě.

Paris se od té doby staly standardem mezi RKP trucky a vyplnily obří mezeru v tehdejší nabídce. Dominance Paris V1 trvala až do roku 2010, kdy se na scéně obejvily Caliber Truck Co.. Přestože si obě značky nikdy přímo nekonkurovaly, ať už kvůli rozdílným marketingovým, týmovým, nebo produktovým důvodům, v Paris věděli, že je potřeba přijít s něčím novým. To něco nebylo nic jiného, než (dnes již) legendarní model Paris V2, který spatřil světlo světa roku 2012. Paris V2 do maximální možné míry řešily jediný velký nešvar Paris V1, a to jejich sklon k ohýbání se. Současně druhá generace také představila “uhlazenější” vzhled a nové barevné provedení, ve kterém do té doby nad Paris vedly Calibery.

S úpravami provedenými na verzi V2 si v Paris nadobro pojistili svoji (opět nabytou) pozici standardu mezi RKP trucky. Skoro by se mohlo zdát, že v takovéto situaci by si už nikdo v ústředí v Culver City nemusel lámat hlavu s tím, co dál. Jenže tohle se u této značky nevede. A tak se longboardový svět mohl roku 2014 těšit z radikální novinky – Paris Savant. Těmito trucky se pomalu, ale jistě začaly mazat hranice mezi litými a precizními trucky. Tzv. poloprecizní kované Savanty přinášely něco doposud nevídaného. Nabízely (již) tradiční vlastnosti jako točivost, hravost a nezapomenutelný “surfy feel”, ale při tom všem poskytovaly neuvěřitelnou pevnost, přesnost a především vysokou stabilitu. Jednalo se tedy o akurátní odpověď komunitě na neustále se vyvíjející styl ježdění.

Není náhodou, že Savanty jsou vidět na většině kompletů po freeride eventech po celé planetě. Jedná se totiž o patrně nejlepší volbu pro všechny, kteří to myslí s downhill skateboardingem vážně, v kategorii poloprecizních trucků.

A konečně, rok 2019 a nejnovější evoluce nejoblíběnějších litých trucků, Paris V3. Nejenže jsou dost podobné starším Savantům, ale blíží se k nim i na poli jízdních vlastností, aneb pokrok nezastavíš.

V neposlední řadě tato čistě soukromě a nezávisle vlastněná společnost podporuje komunitu po celém světě. Sponzorují jezdce a jezdkyně napříč disciplínami. Od dowhnill skateboardingu, přes freestyle, street až po dancing.

A jak už je u Paris zvykem, zajisté neusínají na vavřínech a my se jen upřímně můžeme těšit, co dalšího od nich uvidíme (a budeme jezdit).

Paris Truck Co.

Paris Truck Co. jsou v současnosti patrně nejznámější a nejvíce ježděné lité trucky na světě. Příběh za touto světoznámou značkou začíná v roce 2006.

Tehdy se street skater Joey Pulsifer společně s pár kamarády rozhodl, že začnou vyrábět vlastní skateboardy a longboardy (AKA Riviera Skateboards). Brzy ovšem vyvstal problém ohledně toho, které trucky na svoje komplety budou osazovat. Nabídka tehdy nebyla zcela široká (Randall, Bear, Gullwing) a Joey se odmítal spokojit s tím, co je a vzal to pěkně od podlahy.

Výsledkem byla společnost Paris Truck. Co a její první produkt – Paris V1. Inovativní nejen v konstrukci a jízdních vlastnostech, ale i vzhledu. Není se co divit, když na tehdejší trh přišlo něco, co se nechovalo jako dva kameny na sobě, které jsou proražené kusem železa s kouskem gumy uprostřed, ale mělo příjemný “surfy feel”, mnohem větší točivost a chovalo se neuvěřitelně hravě.

Paris se od té doby staly standardem mezi RKP trucky a vyplnily obří mezeru v tehdejší nabídce. Dominance Paris V1 trvala až do roku 2010, kdy se na scéně obejvily Caliber Truck Co.. Přestože si obě značky nikdy přímo nekonkurovaly, ať už kvůli rozdílným marketingovým, týmovým, nebo produktovým důvodům, v Paris věděli, že je potřeba přijít s něčím novým. To něco nebylo nic jiného, než (dnes již) legendarní model Paris V2, který spatřil světlo světa roku 2012. Paris V2 do maximální možné míry řešily jediný velký nešvar Paris V1, a to jejich sklon k ohýbání se. Současně druhá generace také představila “uhlazenější” vzhled a nové barevné provedení, ve kterém do té doby nad Paris vedly Calibery.

S úpravami provedenými na verzi V2 si v Paris nadobro pojistili svoji (opět nabytou) pozici standardu mezi RKP trucky. Skoro by se mohlo zdát, že v takovéto situaci by si už nikdo v ústředí v Culver City nemusel lámat hlavu s tím, co dál. Jenže tohle se u této značky nevede. A tak se longboardový svět mohl roku 2014 těšit z radikální novinky – Paris Savant. Těmito trucky se pomalu, ale jistě začaly mazat hranice mezi litými a precizními trucky. Tzv. poloprecizní kované Savanty přinášely něco doposud nevídaného. Nabízely (již) tradiční vlastnosti jako točivost, hravost a nezapomenutelný “surfy feel”, ale při tom všem poskytovaly neuvěřitelnou pevnost, přesnost a především vysokou stabilitu. Jednalo se tedy o akurátní odpověď komunitě na neustále se vyvíjející styl ježdění.

Není náhodou, že Savanty jsou vidět na většině kompletů po freeride eventech po celé planetě. Jedná se totiž o patrně nejlepší volbu pro všechny, kteří to myslí s downhill skateboardingem vážně, v kategorii poloprecizních trucků.

A konečně, rok 2019 a nejnovější evoluce nejoblíběnějších litých trucků, Paris V3. Nejenže jsou dost podobné starším Savantům, ale blíží se k nim i na poli jízdních vlastností, aneb pokrok nezastavíš.

V neposlední řadě tato čistě soukromě a nezávisle vlastněná společnost podporuje komunitu po celém světě. Sponzorují jezdce a jezdkyně napříč disciplínami. Od dowhnill skateboardingu, přes freestyle, street až po dancing.

A jak už je u Paris zvykem, zajisté neusínají na vavřínech a my se jen upřímně můžeme těšit, co dalšího od nich uvidíme (a budeme jezdit).

  • v3 paris truck

    Longboard Trucky Paris V3 150 mm 43° Polished

    1 750 
    Doprava zdarma
    Užší trucky = točivější, zábavnější
    Přidat do košíkuNačítání Hotovo
  • trucky na downhill

    Longboard Trucky Paris V3 165 mm 43° Polished

    1 790 
    Doprava zdarma
    Užší trucky = točivější, zábavnější
    Přidat do košíkuNačítání Hotovo
  • paris treky

    Trucky Longboard Paris V3 180 mm 50° Pearl White

    1 890 
    Doprava zdarma
    Nejoblíbenější Longboard Trucky
    Přidat do košíkuNačítání Hotovo
  • longboardove trucky paris v3

    Trucky Paris V3 180 mm 50° Tropic Green

    1 890 
    Doprava zdarma
    Nejoblíbenější Longboard Trucky
    Přidat do košíkuNačítání Hotovo
  • nejlepší trucky na longboard

    Longboard Trucky Paris V3 180 mm 50° Scarlet Red

    1 890 
    Doprava zdarma
    Nejoblíbenější Longboard Trucky
    Přidat do košíkuNačítání Hotovo
  • trucky traky podvozek longboard paris paříž levně levný nejlepší best cheap stabilní stable brno longshop

    Longboard Trucky Paris V3 180 mm 50° Raw

    1 790 
    Doprava zdarma
    Legendární Paris přichází s novými V3 180 mm 50° Raw!
    Přidat do košíkuNačítání Hotovo